Pages

Saturday, August 27, 2016

නැගණියනි, මුසලු පෙම්වතාගේ ව්‍යාජ පෙම්බසට රැවටී දිවිය අඳුරු කර නොගන්න! නොරැවටෙන්න!

Image result for muslim women violence(1) බොහො මුස්ලීම්වරුන් ඔබෙන් ආදරය ඉල්ලා පැමිනේන්නේ සිංහල නමක් දාගෙන සිංහල වෙස් රැගෙනය. ආදරයක පැටලිමට පෙර හොදින් සොයා බලන්න. එය කෙසේ බැලුවත් ඔබේ ආරක්ෂාවට සුදුසුය.ආදරය මේරූ පසු ඔහු තමා මුස්ලිම් යැයි කියන්නේ බොහෝ බැගැපත්වය. නමුත් ඒ වන විට ඔයා ද ආදරයෙන් අන්ධ වී හෝ බොහෝ දුරදිග ගොස් තිබිමටද පුළුවන් ..

(2) මුස්ලිම් පිරිමින්ගේ මෙම කියමන් වලට රැවටෙන්න එපා. 
[මම මුස්ලිම් ඔයා සිංහල, ඔයාට ඡාතිය ගැටළුවක්ද? ආදරයට ඡාතිය ගැටලුවක්ද ? ඹයා ඔයාගේ ආගම අදහන්න, මම මගේ ආගම අදහන්නමි, අපි ඒක ගැටළුවක් නොකරගමු] 
මේවැනි බොලඳ වදන් වලින් ඔබව අන්ධකරන මුසලීම් පිරිමි ඒ කතා අනිත් මුස්ලිම් පිරිමි අය මග සිනා සිසී සිංහල කාන්තාවන්ගේ ගොන්කමි කියනු අපට ඇසී ඇත.

(3) මොන පොරොන්දු දුන්නත් විවාහයෙන් පසු ඔබටත් මුස්ලීම් ගැහැනියක් වීමට සිදුවනු නියතයි. දිවා රෑ පුරාවටම ඔබටත් හිජාබයෙන්/බුර්කාවෙන් මුළු ශරීරයම වසාගෙන තැම්බි තැම්බී සිටීමට සිදු වනු ඇත.

(4) ඔබ මුස්ලිම් පුද්ගලයෙකු සමග විවාහ වී අවුරුදු කීපයකට පසුව තවත් මුස්ලීම් බිරිඳක් ගෙන එනු ඇත. මුස්ලීම් බිරිඳක් හෝ කිහිපදෙනෙක් සමග ඔබටත් ඔබේ මුස්ලීම් සැමියාගේ යහන බෙදා ගැනීමට සිදු වනු ඇත. සමහර මුස්ලීම් වරුන් බිරියන් 4 ක් දක්වා තබා ගනී.

(5) ඔබට දිනපතා හරක් මස් ඉවීමට සිදු වනු ඇත. මාංශ ආහාර ඉවීමට පුරුදු නැගෙනියෙකුට මෙය අරුමයක් නොවුනත් නිර්මාංශී ජීවිතයක් ගෙවන නංගිලාට මෙතරම් පිළිකුලක් තවත් නැති බව මගේ සිංහල යෙහෙලියන් කියනා දේ අත්දැකීමෙන්ම දනිමි.

(6) ඔබගේ පිරිමි දරුවන් මර හඬ තලත්දී, ඔවුන්ගේ පුරුෂ ලිඟුව සුන්නත් කරනු ඇත, ඔබගේ දරුවාට ආගමේ නාමයෙන් දෙන දුක ඔබ කෙසේ ඉවසන්නද?

(7) ඔබ ඉස්ලාම් පැතිරවීමට දරුවන් සෑදීම සඳහාම වන මැශින් එකක් ලෙස පාවිච්චි වනු ඇත. යම් හෙයකින් ඔබට දරුවන් ලැබුනේ නැත්නම් “අල්ලාගේම” පිහිටය!

(8) ඔබගේ දරුවන්ද මිත්‍යා දෘෂ්ඨි වල එල්බෙමින් කල්ප ගණනාවක් සසර දිගු කරගනු ඇත. ඔබ කිසියම් ආගමක් විශ්වාස කරනවානම් ඔබගේ දරුවොත් ඒ ආගමේ අමා රසය විඳිනවාට ඔයා කැමතියි නේද? නමුත් සෑම මුස්ලීම් පියෙකුට දාව ලැබෙන දරුවන්ට වෙනත් ආගමක සිටීමට ඒ මුස්ලීම් පියවරු ඉඩ දේවියැයි ඔබ සිතනවාද?

(9) අවසානයේදී ඔබගෙන් වෙන සුළු වරදකටත් මුස්ලීම් සැමියා විසින් තුන් වරක් තලාක් තලාක් තලාක් කීමෙන් ඔබව කිසිදු නඩු විභාගයක් හෝ වන්දියක් නොමැතිව මහ පාරට වීසි වේවි.

සැබව්න්ම ආදරයට ජාතිය ගැටළුවක් නොවේ. එහෙත් කුමන ක්‍රමයකින් හෝ ජනගයනය වර්ධනය කරමින් ලෝකයම ඉස්ලාම් කිරීමට යන හදවත් නැති අය සමග කේසේනමි ආදරය කරම්ද? ඔබේ සැබෑ ආදරය සොයා ගැනීම උදෙසා උගත් ධනවත් සහ රූමත් සිංහල තරුණයින් ඕනෑ තරම් මග බලා සිටී.

මෙම පණිවිඩය තරුණ සිංහල සහෝදරියන්ටත් අවිවාහක දියණියන් සිටින දෙමාපියන්ටත් ලැබීමට සලස්වන්න.මා මෙන් දුක් නොවිදින්න.ඔබ දැනටමත් මුස්ලිම් පුද්ගලයෙකු සමග විවාහ වී ඇතිනම් කිසිදු දිනක ඉස්ලාම් ආගමට එන්න එපා.

Source

Pic Source

සබැඳි ලිපි -
[
ඇයි නංගියේ ඔයා මුස්ලිම් කෙනෙක්ව තෝරගත්තේ..?http://denethharinna.blogspot.com/2015/03/blog-post_13.html


“එතකොට එයා මුස්ලිම් කියලා මම දැනගෙන හිටියේ නෑ..“ 
“එයා මුස්ලිම්ද කියලා නොදැනයි යාලු වුණේ..?“ 
“ එයා කිව්වේ එයාගේ නම ‘කසුන්‘ කියලනේ.. එයා සිංහල කියලයි කිව්වේ..“ - නංගි කිව්වා
“ම්.. ඉතින්.. කියන්නකො..“ මම නංගිට ඉඩ දුන්නා
“එයා මට ලස්සන ඇපල් ෆෝන් එකක් ගෙනත් දුන්නා.. 
එක එක තෑගි ගෙනත් දුන්නා.. 
ටික කාලෙකින් කිව්වා එයා මුස්ලිම් කියලා..“ - නංගි කිව්වා
“ඉතින් එයා ඔයාට බොරුවක්නේ කරලා තියෙන්නේ..?“ - මම ඇහුවා
“එයා බොරු කලේ මට ආදරේ හින්දලු.. 
මම එයාත් එක්ක යාලු වෙන්නේ නැති වෙයි කියලා බයටලු.. 
“ ආගම ප්රුශ්නයක් වෙන්නේ නැහැ නේ කියලා එයා කිව්වා..“ - නංගි කිව්වා
“ම්.. එහෙමද..? ආගම ප්රැශ්නයක් නෙවෙයි නම්
එයාට පුළුවන්නේ එයාගේ ආගම අත ඇරලා බුද්ධාගමට එන්න.. 
එතකොට ඔයාගේ අම්මලත් කැමති වෙයි..“ - මම කිව්වා
“ එයාට එයාගේ ආගම අත් අරින්න බැරිලු..“ - නංගි කිව්වා
“ඔයා වෙනුවෙන්වත්..?“ මම ඇහුවා
නංගි උත්තර නොදී බිම බලාගත්තා..
“එයා ඔයාට බොරු කලේ ඔයාට ආදරේ හින්දලු..
හැබැයි ඔයා හින්දවත් ආගම නම් අත් අරින්න බැරිලු.. 
ඉතින් එහෙනම් එයා ඔයාට වැඩිය එයාගෙ ආගමට ආදරෙයි නේද..?“ - මම ඇහුවා
“නෑ... ම්.... මේ... වෙන ආගමක කෙනෙක් බදින නිසා එයාට පල්ලියෙන් කස පාර එකසිය හතලිහකුත් ගහනවාලු.. 
එයා ඒකත් ඉවසගෙන ඉන්නේ මම නිසානේ..“ - නංගි කිව්වා
“ඉතින් නංගි.. එයා බුද්ධාගමේ කෙනෙක් බැන්දා කියලා අපේ
පන්සලෙන් එයාට කස පහර එකසිය හතලිහක් තියා නිය පිටින් පාරක් ගහන එකක් නෑ.. 
ඔයා ඒ වගේ දරුණු තැනකට නොයා එයාව මේ තැනට ගේන්න බැරිද ඔයාට..?“ - මම ඇහුවා
“දැන් එහෙම බෑලු අක්කේ.. 
එයා සිංහල කෙල්ලෙක් එක්ක යාලුයි කියලා දැන් පල්ලියත් දන්නවලු.. 
මේ සම්බන්දෙට පල්ලියෙන් උදව් කරලාත් තියනවානේ.. 
ඒ නිසා දැන් අපිට ඕන වුණත් අත අරින්නත් බෑලු..“ - නංගි කිව්වා
“හ්ම්.. එහෙමද..? ඒ කියන්නේ දැන් මේක කෙරෙන්නේ ඔයාට ඕනවටවත් එයාට ඕනවට වත් නෙවෙයි..
පල්ලියට ඕනවට..? - මම ඇහුවා


'අපට ඕන උඹලයි කෙල්ලෝ' - සිංහල ජාතිය වඳකර මුසලු ජනගණත්වය වැඩිකිරීමේ උපායශීලී කුමන්ත්‍රණය!
http://denethharinna.blogspot.com/2014/03/blog-post_28.html
මුසලුවන් සමඟ දීග යන සිහල යුවතියනි, නිර්මාංශ ආහාර වේල ගැන කෝප වී පාකිස්‌තාන මුසලු සැමියා බිරිඳ ඝාතනය කරයි
මුසලු පෙම්වතා දරු ගැබ වනසා සිහින් හඬ්න් හැඬූ කලලය ගෙන, පිහියෙන් ඇන, පෙට‍්‍රල් දමා පුච්චලාhttp://denethharinna.blogspot.com/2014/03/blog-post_21.html
නැගණියනි, නොරැවටෙන්න...! ජාතිය පාවා නොදෙන්න...!
http://denethharinna.blogspot.com/2012/12/blog-post_2548.html
ක්‍රමානුකූලව ක්‍රියාත්මක වන මුස්‌ලිම් ව්‍යාප්තවාදය
http://denethharinna.blogspot.com/2012/11/blog-post_5610.html
ආලයේ නාමයෙන් සැලසුන්සහගතව කරනා ඉස්ලාම් ආගමිකකරණයhttp://denethharinna.blogspot.com/2013/07/blog-post_7531.html
මුස්ලිම් තරුණයෙකුට ආදරය කරන්න කලින් මේ කතාව කියවලා බලන්න...http://denethharinna.blogspot.com/2013/07/blog-post_4927.html
ආදරණිය නංගී,
http://denethharinna.blogspot.com/2013/02/blog-post_9212.html
රිZවාන්ල ගාව තිබ්බ මන්න දෙක කැලේට විසිකරල, දරුවො දෙන්නත් එක්ක මම පොලිසියට ගියා... - බීමත් මුස්ලිම් සැමියාගෙන් මරණයෙන් ගැලවුණු චාමලී
http://denethharinna.blogspot.com/2013/03/z.html
අන්තවාදී මූසළු මොහොමඩ්ලාගේ ගුණ වයන නපුංසක සිංහල මොහොමඩ්ලාට...
http://denethharinna.blogspot.com/2013/02/blog-post_9237.html
]

0 comments: