Pages

Saturday, March 1, 2014

මුසලු වහල් දඩයමට තවත් සිහල කතක් බිළි. ගේ හදාගන්න සෞදි ගිය නිලූකා පෙට්ටියෙන් ගෙදර එයි.

නිලූකා දමයන්ති (34) දෙදරු මව පසුගිය දෙසැම්බර් මස ගණේමුල්ල ප්‍රදේශයේ බ්‍රොකර්වරියක්‌ හරහා මරදාන ප්‍රදේශයේ ඒජන්සියක්‌ මාර්ගයෙන් සෞදි රාජ්‍ය බලා පිටත් වූයේ තම දරු දෙදෙනාගේ අධ්‍යාපන කටයුතුත් තම නිවසේ ඉදිකිරීමත් සාර්ථක කර ගැනීමේ අරමුණ ඇතිව වුවද පෙරේදා දහවල රාගම පොලිසියේ නිලධාරීන් දෙදෙනෙකු අංක 40 ලේක්‌සයිඩ්වත්ත බටුවත්ත රාගම පිහිටි නිලූකා දමයන්තිගේ නිවසට පැමිණ ඇය සෞදියේදී මියගොස්‌ ඇති බවට දැනුම් දීමත් සමඟ රාගම බටුවත්ත හා වල්පොල ජනතාව වැල නොකැඩී නිලූකා දමයන්තිගේ නිවසට ඇදී ආ අයුරු එම නිවසට ගිය අපට ද දැක ගන්නට ලැබිණි.

මෙම සැක සහිත මරණය පිළිබඳව අප වෙත අදහස්‌ දැක්‌වු මියගිය නිලූකා දමයන්තිගේ මව වන දිනිතා රත්නායක (53) මහත්මිය,

මගේ දුව පසුගිය දෙසැම්බර් මාසයේ රට ගියාට පසු එක සැරයක්‌ දුරකථනයෙන් මට කතා කළා. කතා කරලා කිව්වා කරදරයක්‌ නෑ හොඳින් ඉන්නවා ළමයි දෙන්නා බලාගෙන හොඳින් ඉන්න කියලා. නමුත් එයාගේ මහත්තයාගේ දුරකථනයට කතා කරලා කියලා තියෙන්නේ එයා වැඩ කරපු ගෙදර නෝනාගෙන් කරදරයි කියල. මම දුක්‌ වෙයි කියලා දුව මට ඇත්ත කිව්වේ නෑ. දුවව කාමරයක හිර කරලා හිටියා කියලා දැන ගන්න ලැබුණා. දුවට කිසි අසනීපයක්‌ තිබුණේ නෑ. මේක මිනී මැරුමක්‌ යෑයි පැවසුවාය.

සෞදි රාජ්‍යයේ දමාම් වල නිවසක ගෘහ සේවිකාවක්‌ ලෙස සේවය කළ නිලූකා දමයන්තිගේ ස්‌වාමිපුරුෂයා වූ රන්ජිත් සමරසිංහ මහතා

නිලූකා සෞදි ඉඳලා මට කතා කළා. ඒ වෙලාවේ කිව්වා ඉන්න ගෙදර නෝනා එක්‌ක කරදරයි කියලා. මම ගිහින් ඒජන්සියට කිව්වා. නිලූකාට එහෙ කරදරයි වෙන ගෙදරකට යවන්න කියලා ගෙදර නෝනා නිලූකාට ගහල කියලත් කිව්වා.

නිලූකා දමයන්තිගේ නිවස අසල නිලූකාගේ මිතුරියක්‌ වූ ඩබ්. ඩී, නිලන්ති (33) පැවසුවේ,

"නිලූකා රට යන කොට මගේ දුරකථන අංකය ඉල්ලා ගෙන ගියේ. මට කතා කරලා නිලූකා කිව්වා ගෙදර නෝනා අයන් එකෙන් අත් දෙකම පිච්චුවා කියලා. මේ මරණය විශාල සැකයක්‌" යෑයි පැවසුවාය.

නිලූකාගේ පියා වූ එච්. නිමල් මහතා පැවසුවේ,

"මගේ දුවට අසනීපයක්‌ තිබුණේ නෑ. මේක ඝාතනයක්‌. මම ශ්‍රී ලංකා ආණ්‌ඩුවෙන් ඉල්ලන්නේ නැවත මරණ පරීක්‍ෂණයක්‌ තියන්න කියලා. අපි අසරණයි. නිලූකාගේ ලොකු දුවට ශ්‍රව්‍ය ආබාධයකුත් තියෙනවා. ගේ හදන්න තමයි දුව රට ගියේ යෑයි පැවසුවේය. ශ්‍රී ලංකා සෞදි තානාපති කාර්යාලයෙන් විදේශ සේවා නියුක්‌ති කාර්යාංශයෙන්, ඒජන්සියෙන් සහයෝගය ලැබී නිලූකා දමයන්තිගේ දේහය ශ්‍රී ලංකාවට ඉක්‌මනින් ගෙනැවිත් මෙම මරණයට සාධාරණයක්‌ කරන ලෙස නිලූකාගේ ඥාතීහු ඉල්ලා සිටිති.

කඳාන - රුක්‌මන් පිංතු, රිචඩ් ජී. සිල්වා - රාගම
http://www.divaina.com/2014/02/27/provin02.html

0 comments: